Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 29. januára 2017

DEN "123"

Vietor fuci, vzdy ked sa v zime otepli, pride to so silnym vetrom. Nemam to rada, ten hukot zvonka, to, ze clovek len trpne, ktory strom kde zhuci a ci to nebude na droty elektrickeho napatia. Robit cosi okolo domu je tiez skor vyzva. Pomahala som tatovi so stenami v jeho malom domceku, ale velke drevene platne bolo zvladnut preniest v tom vetre ako mat plachtu a byt pohanany v smere vetra. Dve sma nainstalovali, tretiu uz posunuli mozno na dnes, na neskor. Chika je stale v ruji, uz by sme vsetci privitali koniec, nech mozu byt ti dvaja zasa spolu a hrat sa a normalne jest a neknucat po sebe iba cez plot. Priroda je silna, clovek niekedy nezmoze nic, len cakat...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára