Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 18. januára 2017

DEN "113"

Ani coby vylial mlieko na nebo toto rano. Hmla sa liala udiolim, kotulala popod svetla poulicnych lamp, objimala stromy, domy...Jej prizemne plazenie nezakrylo polarnu ziaru zrana. Slabucko viditelna, ale predsa spravila nam par kotrmelcov nad hlavami, zvinula a rozvinula sa, zmizla a rozziarila sa. 
"Ahoj Yashka, ahoj Benik!"
- zahlasili do neba moje detvaky pri cakani na skolsky autobus. Nechodil a ani neprisiel, dnes nam distrikt zrusil autobusy kvoli dazdu v noci, co zmrzol a nalakoval vsetko kde sa dostal. Bus nesiel, sla som teda s detmi ja. Pomalicky, vo 4x4...do skoly a potom s tatom po vodu i deti zo skoly.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára