Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 22. januára 2017

DEN "115"

Trochu sa nam zozimilo zasa, mame okolo -15C, pocitovo k -20C. Dokoncovala som napravu a spevnovanie pletiva na plote pri psoch. Namontovala som branicku medzi dve sekcie, v pripade, ze ich budem musiet oddelit a drzat oddelene. Napadlo trosku snehu. Tato sa pomaly nastahovava do maleho domceka, ked si tam kuri, tak je prijemne teplucko. Zabehla som i do nasho sekaca poobede a zaporiadila si dalsi "projekt". Velky plysoby ladovy medved a zajac....trochu pozmenim, dorobim a bude z toho nasa Chika ako mala :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára