Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 2. januára 2017

DEN "97"

Este zo par znesitelnych miernych zimnych dni a potom ma prist ochladenie, -28C po nociach. Naposledy sme na nakupoch vo "velkom meste" kupili od masiara za dve krabice odrezkov. Zmrznuty asi 20 kilovy kvader sme dnes sekali sekerou na davky tak do jedneho hrnca. Budem zasa varit vyvar, nech sa haukaci zahreju. Sekali sme to pri nich za plotom, kukali na nas a jedli ocami. Podali sme im par kuskov, kazdemu pekne rovno do ust. Ked nahodou nieco spadlo na zem, jeden zavrcal na druheho a ten musel prestat strkat nos, kam mu nepatrilo. Je celkom strasidelne zazit ich v takom mode "co je moje do toho ta nic", clovek musi mat pred nimi respekt. Zajtra zacina skola, zasa vstavat za tmy, adaptacia po dlhych dnoch volna bude asi dost obtiazna kedze sme zvykli rano pospavat :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára