Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 25. januára 2017

DEN "120"

Psy sa mi stazuju, skuvinaju po sebe, urobili by mozne nemozne aby boli spolu. Kazde rano s napatim kontrolujem, ci sa im zazracne nepodarilo dostat sa k sebe...Dnes som  viezla deti do skoly - zmeskali sme school bus. Auto zmrznute, vyskrabala som si na skle len tolko, co stacilo na bezpecny vyhlad na cestu. Po meste sami policajti, jedneho nestastnika uz i chytili. Odvtedy ako lapili mna a so sucitom ma nechali pokracovat bez pokuty jazdim veru predpisovo. Nepokusam stastie dva krat :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára