Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 26. januára 2017

DEN "121"

Nahadzujem do pocitaca produkt - znamku, co si prave kupil zakaznik. Zarozpravali sme sa, o kadecom...preto na chvilu zmlknem, snazim sa sustredit na to, co robim. Tak na pol ucha zacujem jeho otazku:
"Mate macku?"
Zaseknem sa, rozmyslam, ci som ho dobre pocula, ci sa ma naozaj spytal uplne odveci vzhladom k nasej predchadzajucej konverzacii ci mam macku. Ked svoju otazku zopakuje, odpoviem:
 "Mam 4!...a dva psy, preco?"
...pousmeje sa, hlavou kyvne smerom na moje ruky. Su samy skrabanec.
"Jaaaaj, nie, to nemam od maciek, to ma doskriabal drot na plote co som latala platala. Mam sucku v ruji a musela som ju "zabezpecit" aby sa nedostal moj pes  k nej a ani ona k nemu" :-)
Chapajuc mi pritakal a rozlucili sme sa. Pravda je, ze si nevsimam na sebe taketo detaily - doskriabane ruky, povazujem ich uz za normalitu mojho sucasneho zivota. Ked som bola mala, pamatam si z rozpravok ako si vzdy princ vyberal nevestu, spomedzi vsetkych taku co mala mozolnate a zhrubnute ruky. Obrucky sme si dali spravit vacsie, aby sa casom, ked ich uz nenavlecieme na prostrednik vmestili pohodlne na prstennik. Uz som veru v stadiu, ze cez klb na prostredniku ju nepretiahnem a na prstennik ide bez namahy iba ak moje ruky nie su unavene...
Starnem...ci kvalitniem? Tusim by si ma uz i princ vybral :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára