Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 29. januára 2017

DEN "124"

Dnes pocitam 18ty den, co je Chika v ruji. V pocitaci ulozenych milion clankov, precitanych i viac krat. Kazdy den ju kontrolujem od hlavy po paty...Mam strach. Mala som v zivote zatial dve sucky a musim priznat, ze normalny priebeh ruje som si nezazila ani s jednou. Prenasleduje ma nestastny koniec Yashky, bojim sa kazdeho vykyvu z normalnych priznakov a popisu, panikarim...
Kitty, nasho Anglickeho Springerspaniela som si odnasala domov ako jedine steniatko, co prezilo z vrhu 11 steniat. Od zaciatku mala hnisavy vytok z posvy. Kazde rano procedura - umyt, ocistit. Veterinar mi na nu hodil okom, neunuvalo sa mu ani vstat zo stolicky a zahlasil, ze "ak prezije svoju prvu ruju, budeme to nejako riesit". Nepochopila som, a dodnes nechapem. Prva ruja nestihla prist. Koniec bol taky, ze jej zobral maternicu. Vraj namiesto normalneho tvaru, ktory pripomina hrubkou ceruzku to bolo 3x vacsie plne zrastov....
Yashka k nam prisla ako 8 mesacna, zdrava krasna sucka Skotskeho Settra. Ruja ale nie a nie prist. Mierne krvacanie bolo prvy krat diagnostikovane ako zapal mocovych ciest a nasadene antibiotika a ked take iste priznaky nastali presne o rok neskor, iny veterinar nam zahlasil, ze to bude asi ruja. Neviem dodnes. Vulva neopuchla, krvacanie trvalo iba kratucko. Ked k nej ako k 7 rocnej prisiel maly Chinook a postupne z neho vyrastol dlhonohy pubertiak, az vtedy sa jej hormony rozhybali a prisla zjavna ruja. Prisla, ale  nie a nie odist. Krvacanie pretrvavalo daleko za casovy udaj a rozpatie, ktore sa povazuje za normalne. Veterinar popozeral, prehmatal, presvietil...a koniec uz poznate :-(
Chika je zatial v normale a ak sa mi i cosi nezda, dokazem na internete vyhriebst, ze to normalne predsa len je a bezne sa to ci ono prejavuje i tak...
Mam respekt z tohto stavu, mam strach, paranoju...zatial si ale priroda zda sa len robi to co ma, tak pockam, kym to dokonci. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára