Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 20. januára 2017

DEN "114"

Opravovala som dnes ploty psom, narovnavala, upevnovala. Ruky mam doskriabane. Zajtra este biudem musiet domysliet branicku, ktoru by nepreskocili aby sa jeden dostal k druhemu. Su zvyknuti byt stale spolu, nepretrzite, takze ked ich oddelim, budu robit mozne nemozne aby si k sebe nasli cestu. Dnes opat nesiel school bus, v noci prsalo a do rana to vsetko primrzlo. Deti zostali doma, snad cely den sa hrali s legom. Vysypane na deke na zemi....vidim tam seba ako malu, tiez som dokazala s legom stravit cely den.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára