Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 9. októbra 2016

DEN "12"

Zasa som raz hulakala zo sna...mam to po mame. Pamatam si ako nas tym hocikedy v noci budila ked sme cela rodina chodievali na dovolenky do Calova, Diakoviec. Smiala som sa jej....a teraz rovnako hulakam ja az ma mangel chudak musi v noci chlacholit. Snivalo sa mi s domom v Demanovej, uz si nespominam presne co. Pamatam si tolko detailov v nom a asi vo mne doteraz zostalo bolavo, ze uz viac nie je, a niet uz ani nikoho, kto mi v nom byvaval drahy. Casto ked nemozem zaspat, tak sa tam prechadzam a snazim sa spomenut co kde bolo. Vela veci uz bledne v spomienkach, ale sny maju zvlastnu moc. Prinavratia davno zabudnute, vyblednute, niekedy prekrutia skutocnost...ale to si uvedomite az po prebudeni. Co na tom, ze veci nedavaju zmysel, je fajn aspon vo sne mat moznost vratit sa niekam, byt s niekym...koho uz viac niet.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára