Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 2. októbra 2016

DEN "5"

Dnes sa vsetko topilo. Na plachtach, ktorymi som pozakryvala tatovu rozrobenu kabinku sa vytvorili hlboke jazierka. Crpkala som z nich vodu bielym umelohmotnym dzbanikom na mieko. Takym, ake sme mavali doma na Slovensku. Spomenula som si ako sme obcas chodili s Petom a starou mamou s kyblami k humnu vynasat vodu z pivnice. Dole strmymi schodikmi do tmy a naspat s plnym kyblom na svetlo. Vonalo to tam mokrou zeminou. Kitty este vtedy chodievala s nami a prehanala sa po lucke pri humne. Pekne spomienky....
Na mile daleko som dnes, ale kopec veci v zivote ma dokaze preniest i tuto vzdialenost a vratim sa domov na Slovensko, aspon v spomienkach....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára