Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 17. októbra 2016

DEN "19"

Niektorym veciam deti tazko porozumeju pokial neexistuju okolo nich. Pokusala som sa Terezke vysvetlit, ze ma meniny..- "nameday". 
Terezka: "Co to je nameday?"
Ja: "No to znamena, ze vsetky dievcatka, co sa volaju Terezka maju dnes sviatok"
Terezka: "aha"
...do toho sa zapojila starsia, ktorej nestaci cosi ponuknut na lopate, ale bude uz analyzovat a skumat veci do hlbky...
Eva: "A preco iba dievcatka, chlapci terezky nemaju dnes nameday?"
Ja: "Chlapci sa nevolaju Terezka!"
Eva: "ale mohli by sa, nemaju to zakazane"
...no jo, dosli mi argumenty :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára