Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 6. októbra 2016

DEN "9"

Hudson's Hope ma zasa chvalabohu svojho staleho lekara. Teda povedat "staleho" je este predcasne, lebo posledny "staly" u nas vydrzal asi len 3 roky...Niekedy clovek mieni, ale zivot meni. Ma iste predstavy, ocakavania a realita mu ich obrati naruby. Neviem co presne bolo pricinou toho, ze nas posledny felciar nebol staly. Oficialne existuje ista verzia, ale za oficialnym byva vzdy cosi neoficialne. To, co vie len dotycny a co ma casto vacsi vyznam a logiku ako to, co vie siroka verejnost. I ked sa zrejme snazil, nepodarilo sa mu zapustit tu korene. Neujal sa ako sadenica, ktoru niekam presadite, hoc ma na to vsetky podmienky. Nech bolo ako bolo, po par mesiacoch s cudzimi zastupujucimi lekarmi mame zasa toho svojho. Kolegyna Mary z posty mi ho opisala ako Leprechauna, co je akysi skriatok v Irskom folklore. Rysavy, vysmiaty, s briadkou a cely v zelenom....Pravda je, ze nas doktor ma ozaj Irsky povod, je rysavy, nizsieho vzrastu, s briadkou a vyzaruje z neho akesi huncutstvo :-) Po  asi dvoch roznych lekaroch, ku ktorym som tu v nasom mestecku musela zajst, na mna "nas Irsky skriatok" posobi najlepsie, najprofesionalnejsie, najdokladnejsie. Terezku prekukal, prehmatal, presvietil, skontroloval hore dole, popytal sa, vysvetlil....Mam z neho velmi dobry pocit a radost, ze ak sa podari a tato sadencika sa ujme, nase malinke mestecko bude mat svojho staleho dobreho doktora...a to je pre taketo male odlahle komunity vzacnost nad vzacnost.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára