Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 10. októbra 2016

DEN "13"

Dnes sme mali v Kanade sviatok - Vdakyvzdanie. Deti nemuseli do skoly, tato do prace a konecne nam vyslo spoza sivej oblohy slniecko. Dalo sa preto co to porobit vonku na vsetkych nedokoncenych projektoch. Vopchala som velkeho moriaka do rury a nakazala detom zavolat ma, ked bude na rure svietit "jedna, bodka, bodka, tri, nula". Ked som nahodou vbehla dnu, nasla som ich obe sediet pred rurou, kde si podonasali svoje hracky, vystrihovacky a lep a kukali ako sa menia ciselka na rure :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára