Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 20. októbra 2016

DEN "23"

Vianoce sa pomalicky blizia. V tomto case uz zvycajne zacnem tahat z deti, co by chceli najst pod stromcekom. Kym to totizto najdem za rozumnu cenu na internete, a kym to pride postou, zvycajne to vzdy stiham len tak tak :-) Priznam sa, ze je este stale velky podiel dietata vo mne a rada sa aspon virtualne prehrabavam v kopach hraciek od vymyslu sveta. Ani neviem ako, natrafila som dnes na IGRACIKA...
Hracka mojho detstva. Mama  nam ich casto kupovala, vzdy nove a nove povolanie. Pamatam si ich dodnes a dodnes este niektori existuju doma na Kokave...alebo z niektorych bohuzial uz len casti. Ale viete co? IGRACIK sa vyraba i dnes! Neskutocne, ze tato hracka, i so vojim starym menom existuje i v dnesnom svete...popri tej plejade novych modernych hraciek, virtualnych potvor co musite krmit, hladat, pchat do nabijaciek. Tesim sa, ze cast z mojho detstva pretrvala aspon v podobe tychto milych panacikov.
Nech zije IGRACIK!

Moji stari Igracikovia:







...a novodobi Igracikovia:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára