Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 19. októbra 2016

DEN "21"

Moj detvak nepodedil bunky na matematiku po tatovi ...bohuzial. Ked pride cely nestastny zo skoly, viem, ze ma domacu ulohu z matematiky. 
"Ako bolo v skole?"
"Nie dobre, mame homework, zasa budem sediet do vecera nad matematikou".
...jaj dieta moje, ani nevies ako ti rozumiem. Doteraz sa mi sniva nocna mora, kde pisem pisomku z matiky.
Prenechavam priestor tatovi ak ma cas a sledujem, ako sa vyziva v tom, ze chce detvakovi spravit z matematiky zabavu a prijemnu cinnost, kde sa objavuje a nachadza a kde nielen vysledok je zazitok, ale i proces dopracovania sa k vysledku. Pre mna to bolo vzdy len trapenie a zostalo dodnes :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára