Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 17. októbra 2016

Ujo Peto :-)

Pre lepsie pochopenie vsetkeho co teraz popisem sa to cele pokusim prelozit do slovenciny, i ked moje deti rozpravaju zmesou anglictiny a slovenciny....
Ja: ".......ved poznas uja Peta, vies kto je ujo Peto, nie?"
Eva: "Hej, ale ja ho nemam rada, snazim sa pred nim vzdy skryt "...odpovie s usmevom a sklopi oci ani coby sa hanbila.
Ja: "A to uz preco???"
Eva: "Lebo on nas vzdy tuho stiska a dava nam take veeelke tucne pusy"
Ja: usmejem sa....ani coby som ho videla..... "To on z lasky, pretoze vas ma rad!"
Budte radi detvaky moje, ze mate uja, co vas tak tuho z lasky stiska a dava vam velke pusy. Budte radi, ze mate taku rodinu. Len skoda, ze nie blizsie. Chybaju...Ako rada by som ich tam vsetkych tak tuho vystiskala pre zmenu ja ....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára