Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 22. októbra 2016

DEN "25"

Dnes sme mali termin u zubara s detvakom. Zobudila sa mi jedno rano cela nestastna, ze sa jej kyva jeden dospelacky zub a boli ju, ked si cisti zubky. Islo sa teda do Fort St Joh... ja a detvaky, kedze tato vyuzival pekny den a pokracoval na stavbe chalupky. Nerada soferujem do Johnu. Cesta je uzka, bez predbiehacich pruhov. Ak nadabite na velky trak, tak sa hodny kus cesty za nim povleciete rychlostou tak 20 km/h. Dosla som na cas. Zubnik Zbojnadlo prisiel, videl, diagnostikoval - len zapal dasna. Pre istotu zrentgenoval zub...chvalabohu je ok. Detvak dostal ustnu vodu na dezinfekciu a ako vzdy si mohol vybrat poklad (malu hracku) z truhlice pokladov. Moj druhy detvak so slzami v ociach zostal cely nestastny, ze on dnes nejde k ujovi zubarovi. Musela som ju chlacholit, ze ona ma termin zasa inokedy. Vybavili sme obchody - zradlo pre stvornohych, pre dvojnohych a benzin do plna do auta...a za sera sme sa vracali domov. Moje oci akosi zle znasaju soferovanie za noci. Ked ide oproti auto, oslepi ma vzdy natolko, ze na par sekund si len tipujem, ci som stale v ramci mojho jazdneho pruhu. Cesta je za noci, za priameho osvetlenia svetlami aut citatelnejsia. Vidno kazdu krvavu skvrnu, neskutocne mnozstvo smutnych koncov srn, lisok, losov, prepelic....pri krajnici sa blyskaju oci tych zivych a ja mam co robit aby som ich vcas zaregistrovala a pripadne pribrzdila. Hadzu sa niekedy pod auta v poslednej chvili, ani coby chceli spachat samovrazdu chudence. Stastne sme dosli domov, este sme s tatom plachtou zakryli nedokoncenu strechu chalupky, lebo od zajtra zasa hlasia snezenie na par dni.....



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára