Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 26. októbra 2016

DEN "29"

Dnes zasa v obrazkoch, posielam vam kusok z mojho rana...

Mokry sneh cez noc primrzol, mraz ho zastavil v pohybe a rano som nasla na strechach taketo padajuce zaclony... 




Pohlad na nasu ulicu spred nasho domu, vyzerame skolsky autobus.
Detvaky a ja cakajuc kedy uz pride...
...a uz im kyvam na rozlucku.
Potom ku psikom dat im jest, vusuchat za usami, vyobjimat, vymenit im vodu, ocistit mokry sneh spred bud a striech...



Vypustit macky z ich pristresku... 
...a pozorovat ako  jedna za druhou mieria v jednej linii dnu do domu... 

...k miske s cistou vodou a granulami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára