Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 17. októbra 2016

DEN "20"

To, coho som sa obavala odo chvile ako sa mi narodili detvaky uz prislo. Nosia domov domace ulohy z matematiky. Treba pomoct, dovysvetlit, presediet s nimi nad ulohou a dokopat sa uspesne k vysledku. To, s cim som sa ja ako detvak trapila vsetky moje skolske roky sa mi vracia teraz sekundarne. Bohuzial moje deti podedili viac z mojej umeleckej stranky ako z tatovej technickej, cize sa viem vcitit do ich koze ked pod stolom potajme i ocividne spocitavaju cislo ku cislu na prstoch ruk, tipuju si vysledok trpnuc ci sa trafili zufalo na mna hladiac...Veci, co clovek nepouzival roky, alebo pouzival uz akosi zautomatizovane teraz musi dietatu vysvetlit systemom, aby to polahky pochopilo a uchopilo, vedelo s tym dalej narabat. Som vdacna internetu a youtube za kratke "instruktazne videa", ktore mi razom daju odpoved na moju recnicku otazku "Boze, ako sme to, ....ako sa to?"....Chvalabohu za technicky pokrok, co pomaha pochopit opat uplne zaklady :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára