Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 21. októbra 2016

DEN "24"

Spominate na polsky film Kingsajz? Bola som malinka ked bezal, takze su to len uryvky, zablesky v mojej pamati. ....O krajine so samymi suplikmi a malinkymi ludmi, co v nej zili. Obavam sa, ze i moj spajz je takouto tajomnou krajinou. Nachadzam tam dokazy existencie niecoho, co logicky vysvetlit nedokazem. Niekedy je to prazdna flaska od Nutelly, s nedoskrabanymi stenami vo vnutri, tak aby zvonka este nevyzerala prazdno. V krabickach, kde drzim sladkosti pod zavretym vrchnakom nachadzam casto tu prazdny obal z cokolady, tam z cukrikov. Zahadne pomizne to ci ono, ked sa po to naistotu vyberiem do spajzu, lebo viem, ze to tam isto pred par dnami este bolo.....A NIKTO O TOM NIC NEVIE. Asi len ti malinki ludkovia, co povyliezaju kdesi zo suplikov ci inych skrysi v spajzi ked uz vsetko v dome spi. Prichytit ich tak raz pri cine, to by bola parada :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára