Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 2. decembra 2016

DEN "66"

Najlepsie rozhovory sa mi s detvakmi vedu poranu, ked spolu cakame na skolsky autobus. Nas starsi detvak ma najlepsiu kamosku Robin. Vsade a vo vsetkom su spolu, nerozlucne, Robin snad i o dve hlavy vyssia Evu schmatne do narucia pri kazdom nahodnom stretnuti a vystiska. Byva mimo mestecka, na velikej farme s konmi, siedmymi psami, siedmymi mackami. Na Vianoce si toho roku zelala rogalo, seriozne ozajstne rogalo :-) Podiela sa na chode domacnosti svojou troskou a ako mi dnes moj detvak prezradil, sucastou "chores" - domacich prac Robin je i odsekavanie hlav sliepkam a morkam macetou....Nuz myslim, ze moj detvak ma zaujimavu kamosku :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára