Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 21. decembra 2016

DEN "85"

Taky nejaky den blbec dnes, ale i take musia byt obcas. Clovek nevie kde mu hlava stoji, beha sem a tam vybavit to a hento...Z prace na obecny urad po nove znamky pre psy na buduci rok, tokeny na vodu, do obchodu, po deti do kniznice, do dalsieho obchodu, na smetisko zaniest co sa doma extra poznasalo, .kym sa clovek zovsadial vymota, je tma. V obchode rad, vsetci akosi dokupuju posledne chybajuce veci na sviatky, pritom  sa kazdy zakvaka s tetuskou pri pokladni...- i ja. Zahovorili sme sa o psoch. Pytala sa na mojho Gordon Setra.
"Nemam uz Gordon Setra, zobrala mi ju rakovina v marci...teraz mam dvoch obrovskych bielych chlpacov."
A tetuska mi na to rozprava, ako i ona zaniesla svojho psika tohto roku k veterinarovi. Kryval a domov sa uz zivy od doktora nevratil. Rakovina bola taka agresivna, ze ho tam rovno i uspali.
Co sa to robi s tymto svetom, ze psy odchadzaju vo veku, kedy by mali byt v plnej sile a zdravi? Toho roku su znamky pre psov od obecneho uradu zlte. Dostalo sa mi cisel 13 a 14. 
"To ste mi nedali nejastastnejsie cislo..." hovorim tetuske na urade, "stacilo, ze som tohto roku prisla o jedneho psa, dufam, ze toto nebude zle znamenie".
"Berte to ako stastne cislo" chlacholi ma...
-nuz co mi i ineho zostava, snad teda bude stastne, a i cely buduci rok

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára