Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 9. decembra 2016

DEN "72"

-27C, cakame na skolsky autobus, dupkame, kruzime, hybeme sa...deti mi po case zacnut mraucat, ze je zima. Zabehnem dnu pozriet na hodinky - meska uz 19 minut...Davam autobusu nanajvys 5 minut a deti zostavaju doma. A tak i je, autobus neprisiel, doma si nachadzam uz len odkaz na telefone a mail zo skoly, ze nepride, lebo sa mu nepodarilo nastartovat. Deti sa celkom tesia, neplanovane dnove prazdniny. Az na to, ze ja musim na obed do prace. Zaveziem ich do kniznice, kde si tisko citaju a hraju sa 3 hodiny. Teploty nepolavuju. S tatom testujeme block heater na autach, na Titane ho jasne pocut pracovat, z Xterry len ticho :-( Vecer zrazu bum, a zostavame v tme, skoro cele mestecko az na par ulic, v -27C. Tato s detvakmi zasadnu na koberec, nasadia na hlavy celovky a hraju sa hru, kde sa hadze kockou kto prvy pride do ciela. Na stole horia dve sviecky a v peci par polien. Vdakabohu za pec, inak by s tmou prisla i zima...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára