Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 29. decembra 2016

DEN "93"

Snezilo ako ked Perinbaba roztrha tu svoju obrovitansku perinu, po cely den...Rozprestrela som pred pec na zem deku a s detvakmi sme sa tam hrali - pexeso, karty, potom som sledovala ako dobre draky bojuju proti zlym ponikom, co na ne utocili golfovymi loptickami. Lepsie ako telka pozorovat a pocuvat vlastne deti pri hre. Ked si vymyslaju zapletky, hrdinov, menia hlas...casto som sa musela otocit chrbtom aby ma nevideli a potichu sa chichotat :-) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára