Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 12. decembra 2016

DEN "76"

Otepluje sa, zvianocnieva sa a zacinam vypekat. Nie celkom moja oblubena cinnost, ale tie tri druhy kolacov, co u nas mavame na Vianoce este zvladam. Dnes som napiekla za krabicu plnu Macacich oci. Tato ich nahlasil do MENU na ich pracovny vianocny vecierok, a kazdy vraj umiera od zvedavosti co to za zazrak co sa vola "Cats' eyes" ide doniest ;-) Detvaky doma  praktizuju kazda svoju cast na skolsky Vianocny koncert a spolu dokopy je to skor suce na blazinec. Macky mi po tyzdni dnu skomfortneli a uz ich to ani nahodou netaha von. Psy si uzivaju slniecko a prehanaju sa po vybehu..ulava po tych dlhych zahmlenych studenych dnoch...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára