Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 21. decembra 2016

DEN "84"

Zobrala som psy na prechadzku, konecne v znesitelnom prijemnom teplom pocasi po dvoch tyzdnoch slusnej zimy. Odbehli mi ako vzdy, kade tade po lese. S cimsi sa nadrapovali na lucke, az kracajuc k nim blizsie, rozoznala som parohy a uz v podstate len torzo tela srnceka. Podla toho, co bolo citatelne na zemi ho zrejme sklatila zima. Nasla som vylezane miesto, kde musel asi odpocivat hodne dlho. Ziadne stopy po nejakom boji, utoku, a ani krv. Zver si z neho zmrznuteho uz len odnasa kusky..
Luto mi ho, ale tak to chodi v prirode, ak nevladzes a nezvladas, skoncis ako potrava pre ostatnych... aby oni mohli vladat viac a dlhsie....

tu sa zrejme ulozil a lezal az kym nezmrzol...

..zver si ho potom odtiahla bokom, dalej



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára