Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 4. decembra 2016

DEN "68"

Pocasnici vytasili predpoved, ktora nastoli "krizovy rezim" u nas doma na dalsie dva tyzne. Teploty pod -20C znamenaju, ze macky sa presuvaju k nam dnu do domu. Do bud som napchala za cely novy bunt slamy a psy budu dostavat horuci masovy vyvar 2x denne. Najvacsia sranda a moment prekvapenia je, ked sa so slamou sukam dnu do budy a cakam, ci sa moj zadok este prepcha cez ten maly vchodovy otvor. Hura....toho roku sa este pomestim :-) Drevo sa presusa naskladane pri peci, do zasoby a auta prespavaju zapichnute v zastrckach...





Ilustracna fotka z cias, ked Chika bola este malicka, ale takto vyzera vchod do budy, cez ktory sa musim prepchat :-)

Macaci pristresok...





slama a lamia vlna vo vnutri macacej "budy"




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára