Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 16. decembra 2016

DEN "79"

-26 C rano...
Pocasnici vecer znova vytasili vystrahu pred extremnou zimou. Sme uz pravdupovediac unaveni. Uz by dobre padlo oteplenie, vsetkym...



S detvakmi sme dnes mali zubara. Vzdy sa tesia, lebo ujo Zubnik ma "truhlicu pokladov", z ktorej si vyberaju hracku po skonceni prehliadky. Je uzasne vidiet aku silu ma motivacia, ako detvaky radostne a bez problemov spolupracuju. Usta otvorene dokoran robia vsetko co im zubny technik kaze, pozeraju pri tom TV co je namontovane na strope a niektore - ako moj mensi detvak, si do toho este i hmkaju do rytmu hudby z rozpravky. Dopadli sme uspokojivo - ziadne kazy, az na to, ze momentalny vyber hraciek v truhlici nebol podla predstav detvakov :-)
Od zubara sme sa domov ponahlali na skolsky Vianocny vecierok. Evkina trieda prezentovala Vianocne zvyky krajin, z ktorych pochadzaju. Nas starsi detvak obleceny v siltovke so slovenskym znakom, tricku so znakom, v narodnych farbach a s vlajkou ako plastom dostal od spoluziakov prezyvku "Queen of Slovakia". Herecka z nej veru nebude, kedze sa postavila prilis daleko od mikrofonu a nebolo pocut slova, co i tak placho predniesla. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára