Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 26. decembra 2016

DEN "90"

Ako je to zle, ked by clovek chcel prezit den inak, aktivnejsie nez len prevlacat sa diedne z miesta na miesto, pomalicky, lebo inak by mu vybuchla hlava. Rano som sa zobudila ako keby na mne spal slon, zvlast krize jedna bolest. Zaludok uz ako tak spat v normale, ale svaly a hlava jedna bieda. 
Terezka sa v noci zobudila s placom, ze ju boli koleno...netusim co sa stalo. Rano uz bolo vsetko ok. Len dufam, ze tento asi virus, co napadol mna obide deti. Nebudu to najkrajsie sviatky veru, ale dokym som to iba ja, nejako sa z toho vyhrabem a snad este stihnem uzit s ostatnymi kym sme vsetci doma a mozme sa venovat jeden druhemu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára