Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 29. decembra 2016

DEN "92"

Vyse 170 balikov dnes na poste. Zvycajny pocet, ktory zvladam zadat do systemu za moju 3 hodinovu sichtu je takych 60. Bola v praci pre zmenu 4 hodiny a aj tak po mne zostalo asi 6 balikov.  Popri balikoch prebiehali i ostatne veci ako bezne, ludia prichadzali, posielali postu, baliky, kupovali znamky, posielali peniaze...je tazke niekedy nezamotat sa do veci ak je clovek preruseny. Je to v podstate robenie niekolkych veci naraz a musite drzat v hlave kde ste skoncili predchadzajucu vec, aby ste nadviazali spravne na postup, co zostava. Niekedy sa to nepodari a potom nesedia cisla, nevieme najst balik na polici...Do toho stale ta moja crevna chripka, prisla som z prace ako zbity pes....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára