Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 6. decembra 2016

DEN "70"

V noci chodil ujko Mikulas...Detvak ma vcera sice nahneval, chvilu presedel v kute, ale nejako sme si to vysvetlili a hadam nejaka lekcia padla na urodnu podu. Takze uhlie sa nekonalo, namiesto toho dostali nadelenych kopec dobrot v cizmickach. Vonku je stale kosa, dnes rano sme cakali na skolsky autobus 25 minut v -17C. Clovek ak nechce primrznut k zemi, musi chodit. Vydupali sme s detmi utvary, za ktore co by sa nemuselo hanbit ani UFO v suvislosti s ich kreaciami v lanoch s obilim :-) Psiky dostavaju horuci vyvar, macky spia dnu, ja sa zahrievam rubanim dreva. Stale nemam v prevadzke velku sekeru a tak sa morims mensou, co sa mi do klatu casto zasekne ako do lepidla. Mam pocit, ze viac sa dlhsie trapim s vyslobodzovanim sekery ako vlastnym rubanim dreva. Zajtra a pozajtra idem do prace a nazbieral sa mi uz i plny kos spinaveho pradla, cize ma caka i pracovna. Ked tak kukam do kalendara, nacim mi pomaly uz  i vypekat....


Ako bonus vam dnes prikladam fotku mangela, co som zachytila v momente, ked sa vychitil pre cosi von...Zimne bagandze, vetrovka...a gatky. Tot jeho adekvatne odetie do -17C :-D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára