Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 16. decembra 2016

DEN "80"

Su v zivote chvile, asi kazdy ich zazil, kedy mate chut skoncit s niecim. Pred 6 rokmi som zalozila na facebooku stranku pre krajanov v Kanade. Miesto, kde mohli najst jeden druheho, kde snad dostali radu a pomoc alebo si len vymenili skusenosti a pohlady na mnohe veci. Tesilo ma to roky, mala som pocit zadostucinenia, mozno nejakeho dobreho skutku ak to pozeniem do tohto extremu....ale uz to taham len z akejsi zotrvacnosti. Mozno to citim ako povinnost...hoc neviem voci komu. Pravda je, ze by mi bolo luto byt tou, co posledna zhasne, ale svet by sa nezrutil, vznikla by nova skupinka, s novymi administratormi. Nemam uz sil tahat nieco, kde sa v mensine citim ako v este mensej mensine.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára