Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 10. decembra 2016

DEN "74"

Konecne nadisiel ten pre detvaky tak ocakavany den - Ranajky so Santom. Cele mestecko, teda rodinky s detmi sa zidu v mestskej sale, kde sa odohravaju rozne akcie mestecka a naranajkuju sa spolu, odfotia a posedia na kolenach Santa Klausa a dostanu darcek. Mila akcia, uz tradicna. Starsi detvak dostal do daru 500 stranovu knizku, je este ani nie osem hodin vecer ked toto pisem a uz jej zostava docitat asi len 60 stranok. Jasna tatova dcera :-) Ked uz sme mali cestu do mestecka, spojili sme to s pracovnou. Bilancia dnesneho mojho prania co sa zostavy ponoziek tyka:
Nase: -2
Cuzdie: +1


Poobede zima nezima, bolo treba ist po vodu. Teplota stale okolo -21C, bohuzial stalo sa, coho sme sa bali a trochu i tak ocakavali. V hadici veducej z cisterny na voziku sa utvorila ladova zatka a voda nevytekala. Nezostavalo ine, len zaviest vlecku s cisternou plnou vody do vyhrievanej garaze a nechat ju tam par hodin aby to rozmrzlo. Rozmrzlo uspesne, prud vody neskor z hadice vyplul par kusov ladu a vodu sme uspesne preliali do nasej cisterny v zemi. Dnes som nedokumentovala vozenie vody, pridavam preto starsie fotky, tak pre ilustraciu :-)



Tu nechavame vlecku "rozmrznut" ked sa stane, ze kvoli ladu v hadici nevyteka...


takto potom naplname nasu cisternu v zemi...

Za ten cas, kym voda vytekala, vyskusali sme s tatom moju novy svietivo oranzovu sekeru. Je sice lahsia a kratsia ako moja stara, ale zvladla som to snou fajn. Myslim, ze nam to spolu pojde :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára