Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 14. decembra 2016

DEN "78"

-25C rano, pokracujeme v mrazivom pocasi. Ked uz i moja sefka na poste uzna, ze co je moc je moc, tak uz asi i lokalnym dochadza trpezlivost. Kupili sme drevo dnes, vydrzi na par tyzdnov snad a bude treba dokupit dalsie. Lezoviska srn uz pribudli i blizucko pri dome, v podstate pri schodoch od domu. Macky mi zleniveli a uz ich to vonku vobec netaha. Psi uz mi maju tiez dost, zvyknu sa nahanat a blaznit po celom ich vybehu a uz sa skor snazia setrit si energiu a hreju sa jeden o druheho v bude. Odpocitavam kolko dni este nez to ma podla predpovede polavit....

Psom uz ani nema zmysel davat teplu vodu, zamrzne to okamzite. Lad vyduje spodok kybla tak, ze sa divim, ze im este nepraskol...

Detvak cita kocurovi Chibovi :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára