Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 6. decembra 2016

DEN "69"

Kedze je vonku zima zimisko, macky spia s nami dnu. Chiba schytila akasi patalia a cely den dnes odbiehal vonku vracat. Zostala som spat dolu na prizemi s mackam....len vtedy clovek zisti preco prespia cely den...lebo v noci im potom nieto konca kraja. Skacu po dreze v kuchyni, po stole, nudia sa a mraucia na deti spoza zavretych dveri, lozia po spiacom cloveku, lizu mu nos a vlasy...a potom su k ranu take unavene, ze zaspia ako anjeliky v klbkach pri vasich nohach ci hlave... Chibo po 24 hodinovej diete spustil rano hladny skrek, snad mu len nesadli nove chrumky a bude ok.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára